Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

De Schakel Service ,

Onderhoud en Afwerking

Veel gestelde vragen :

Veel gestelde vragen :

- Ik heb een offerte aanvraag gedaan.Hoe lang duurt het voor ik de offerte ontvang?

Nadat wij van u een offerte aanvraag hebben ontvangen,ontvangt u binnen 24 uur een offerte via de email van ons. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben,nemen wij dezelfde dag nog contact met u op.


- Op welk termijn kunnen jullie starten met de werkzaamheden?

Wij proberen om binnen 3 - 7 dagen na goedkeuring van de offerte te starten met de werkzaamheden.

Indien het een spoedklus betreft kunnen wij meestal binnen 24 uur u van dienst zijn.


- Kan ik de startdatum van de werkzaamheden,na goedkeuring van de offerte nog wijzigen?

Ja dit kan. Indien de overeengekomen datum toch niet zo goed uitkomt,vragen wij u om zo spoedig als mogelijk contact met ons op te nemen ( uiterlijk 48 uur voor aanvang van de werkzaamheden ) voor het inplannen van een nieuwe startdatum. Deze nieuwe startdatum moet echter wel binnen 1 maand vanaf de oorspronkelijke startdatum zijn.


- Is het mogelijk dat jullie langskomen om eventuele werkzaamheden te bespreken? En zijn hier kosten aan verbonden?

Het is mogelijk dat wij eenmalig vrijblijvend en kosteloos bij u langs komen om de eventuele werkzaamheden te bespreken.

Tijdens deze vrijblijvende afspraak hebben zowel u als wij gelegenheid om vragen te stellen,en om informatie te verzamelen. Aan de hand van deze vrijblijvende afspraak doen wij u een vrijblijvende offerte toekomen via de email. U kunt indien u nog vragen heeft altijd vrijblijvend telefonisch contact met ons opnemen of een berichtje via de email sturen aan ons. Indien u wenst dat wij toch nog een keer bij u langs komen berekenen wij voor elke volgende afspraak 15.00 euro per afspraak.


- Geven jullie garantie?

Ja wij geven garantie op alle door ons uitgevoerde werkzaamheden,mits aantoonbaar dat dit aan onze zijde ligt Indien wij vooraf mogelijke problemen voorzien alvorens wij starten met de werkzaamheden,bespreken wij dit direct met u,en geven u advies om dit eventuele probleem te kunnen voorkomen. Indien u er toch voor kiest om de werkzaamheden uit te laten voeren zoals u dit zelf wenst,vervalt de garantie op onze uitgevoerde werkzaamheden. U zal dan ook vooraf uw handtekening plaatsen op een door ons verstrekt formulier,waarin u bevestigd door ons op de hoogte gebracht te zijn,wij u advies hebben gegeven,maar zelf heeft besloten de werkzaamheden toch te laten uitvoeren door ons. Wij geven geen garantie op de materialen,indien u deze zelf heeft verzorgd.

Tevens dient er bij elke oplevering van werkzaamheden,iemand aanwezig te zijn,die met ons de verrichten werkzaamheden nakijkt,en vervolgens goedkeurt. Indien er bij oplevering niemand aanwezig is,vervalt de garantie,maar blijft de betalingsverplichting bestaan.


- Vragen jullie een aanbetaling?

Voor werkzaamheden waarbij u zelf het materiaal verzorgd,vragen wij geen aanbetaling. U kunt voor of bij oplevering van de werkzaamheden het factuurbedrag direct contant of door middel van overboeking op ons rekeningnummer voldoen. Indien wij voor u de materialen verzorgen vragen wij wel een aanbetaling. Deze aanbetaling is afhankelijk van de hoogte van de offerte. Deze aanbetaling vragen wij om onze materiaalkosten te kunnen dekken. Deze aanbetaling dient binnen 5 dagen,na goedkeuring van de offerte bijgeschreven te zijn op ons rekeningnummer. Het restantbedrag van de offerte kunt u bij oplevering van de werkzaamheden in het bijzijn van onze medewerker door middel van overboeking op ons rekeningnummer voldoen.

0